xa0شب xa0را xa0دوست دارم... xa0نه برای ستارگانش xa0و xa0نه آرامشش... xa0شب را xa0برای گریه های یواشکی اشxa0 xa0دوست دارم... xa0برای این که xa0بتوانم xa0یک دل سیر گریه کنم xa0درست مثله همین ساعت......