xa0آرشیو گردی میکنم xa0و xa0چقدرxa0 xa0دلم xa0برای بعضی وبلاگ ها تنگ شده بود.... xa0چقدرxa0 xa0خاطرات گره خورده xa0با خط به خط شان دارم... xa0روز هایxa0 xa0سخت و قشنگی بودند.... ...