xa0من xa0شده امروزxa0 حُنّاق بگیرم از بغض xa0نمیزارم این اشکای لعنتی xa0جلو هیچ کس بریزه... xa0شدم xa0همون آدم مغرور قبلی xa0که xa0درد هاش رو فقط خدا می دونست و خودش......