این صحن را
خیلی دوست دارم...
تمام حاجت هایم را
از همین جا نشسته ام
گرفته ام...
+سلام
در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم
نائب الزیاره و دعاگو هستم...
ما را در سایت تو همان گرد چادر زهرا س بودی که بر زندگی ام پاشید.... دنبال میکنید
برچسب: جایی ننوشتست گنهکار نیاید, نویسنده: بازدید: 194