چند وقتی بود،
اخبار گوش نداده بودم...
همین الان
وبلاگ یکی از بزرگواران،
تیتر زده بود:
حلب آزاد شد...
خدایا شکرت
الهی شکرت
چی بیشتر از این می تونست خوشحالمون کنه...
انقد خوشحالم
که
دلم میخواد کل شهر رو شیرینی بدم....
تو همان گرد چادر زهرا س بودی که بر زندگی ام پاشید.......
ما را در سایت تو همان گرد چادر زهرا س بودی که بر زندگی ام پاشید.... دنبال میکنید
برچسب: در بهار آزادی جای شهدا خالی,سرود در بهار آزادی,اینک در بهار آزادی, نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: پنجشنبه 16 دی 1395 ساعت: 18:16