وای
وای
وای
از دست من
و
قضاوت های عجولانم...
کاش تا صبح منتظر مونده بودم...
کاش زنگ زده بودم پرسیده بودم فلانی
علت رفتارت چی بود...
مسائل پایین
همش سوء تفاهم بوده...
+آقایی بنده خدا
چقد سر صبحی نگرانم شد
تو شوک مونده بود با کی بحثم شده...
+حل شد همسری
ببخش شما رو هم نگران کردم
ما را در سایت تو همان گرد چادر زهرا س بودی که بر زندگی ام پاشید.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 147