به
جایی از زندگی رسیده ام
که
حس میکنم
لبخند از ته دل هیچ معنایی ندارد...
حس بی فایده بودن...
ما را در سایت تو همان گرد چادر زهرا س بودی که بر زندگی ام پاشید.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 166 تاريخ: شنبه 14 اسفند 1395 ساعت: 0:42