همیشه
باید
و
باید
و
باید...
رویِ
این کره خاکی
یک نفر باشد
که
از نگاهت،
صدایت
و حتی راه رفتنت،
بفهمد
در دلِ لعنتیت
چه می گذرد...
و
تمام هستی اش را
بکار گیرد
تا حالت را
عوض کند...
اگر
چنین کسی را نداری،
خودت را
مرده فرض کن...
ما را در سایت تو همان گرد چادر زهرا س بودی که بر زندگی ام پاشید.... دنبال میکنید
برچسب: کجایید؟, نویسنده: بازدید: 165