خدایا!!!!
چرا این شهریور نمی بارد...
هوای خزان زده زندگی ام...
کمی هم زمستان میخواهم...
زمستان ی به پاکی برف...
به سوز و سرمایی؛
که
می کُشد،
هر آنکه را
بی عشق زنده است...
ما را در سایت تو همان گرد چادر زهرا س بودی که بر زندگی ام پاشید.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159