ح س ی ن جان
بی تاب م مولا...
من
از مشهد
برات آورده ام
برای
عباس...
پس چرا،
خبری
به من نمی رسد؟؟!!!!
ح س ی ن اربابم
مرا دریاب...
+به یک سری
مداحی فوق العاده نیازمندم
تا مرا
به کرب و بلا ببرد...
+بیشتر از آن
به یک چهله زیارت عاشورا...
بیشتر تر به
مناجات...
به حرف زدن با خدا...
به درد و دل با تو
نیازمندم...
+ ح س ی نِ من
بیا و این دل شکسته را بخر...
ما را در سایت تو همان گرد چادر زهرا س بودی که بر زندگی ام پاشید.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 173