تو را دوست دارم
چون
دیوانگی هایت
مثل
من است....
تو را دوست دارم
چون
نصف شب های کوهستان را
به چراغانی شهر
ترجیح میدهی...
دوستت دارم
به صد و ده دلیل...
دوستت دارم
که
عاشق حروف مقطعه ای...
....
بعضی
دوست داشتن ها را
نمی توان
حتی به حرف دراورد
چه برسد
به کلمه...
فقط در لفافه
فریاد می زنم،
دوستت دارم
نوکر گل پسر فاطمه....
+به بهانه چهارمین ماه گرد
یکی شدنم با ماه زندگی ام...
+پدیده؛ سیب سبز؛ کوه های بلند صاحب الزمان
در دل شب....
ما را در سایت تو همان گرد چادر زهرا س بودی که بر زندگی ام پاشید.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 140