یه وقتایی هست
که
تنهایی رو
با تمام وجود
حس می کنی....
مثه
سرمای
استخون سوز
زمستون...
ما را در سایت تو همان گرد چادر زهرا س بودی که بر زندگی ام پاشید.... دنبال میکنید
برچسب: نیمه شب نامه نوشتم, نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 19:17