از هر چه که دم زدیم، آن ها دیدند...

خرید بک لینک

از پنجره به بیرون نگاه می کنم
گویا
روی بال هواپیما نشسته ام
چراغی چشمک می زند ...
چراغ چشمک زنی
که
روزنه امید است
در این ظلمت آسمان شب...
با خودم فکر می کنم
روی بال نشسته باشم
و
امیدم به چراغ چشمک زنی باشد
که
نشان پرواز است
چه فایده ؟؟!!
حال آن که در این سن،
باید بال می داشتم
و
امیدم به نور اعمالی بود
که
راه را روشن می کرد...
برای خویشتن خویشم
برای جهان
برای شیعه های آن سوی مرز ها....
اگر امروز شهید بودم
چراغ چشمک زن
هواپیمای انقلاب بودم
یک نسل سومی از جنس نور....

تو همان گرد چادر زهرا س بودی که بر زندگی ام پاشید.......

ما را در سایت تو همان گرد چادر زهرا س بودی که بر زندگی ام پاشید.... دنبال می‌کنید

برچسب: از هرچه که دم زدیم آنها دیدند, نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 19:18

صفحه بندی