کاش
می شد دمشق بود...
کاش
می شد روی دست های حضرت بابا شهید شد...
+
گوش کنید:
حال خوبی داره...
خیلی باهاش گریه کردم....
ما را در سایت تو همان گرد چادر زهرا س بودی که بر زندگی ام پاشید.... دنبال میکنید
برچسب: ما را مدافعان حرم آفریده اند,شعر ما را مدافعان حرم آفریده اند, نویسنده: بازدید: 153