الهی بمیرم
برای غم عمه جانم...
این روزا
حتی وقتی اسم غریبی شون میاد
اشکم سرازیر میشه...
حالا میفهمم
چرا وقتی روضه علی اکبر می خونن،
از پدرای شهدا عذرخواهی میکنن
اگه تو مجلس باشن هواشونو بیشتر دارن....
فقط یه اسیر حال اسرا رو میفهمه
فقط یه تشنه عطش رو میفهمه
فقط یه غریب حال غریب رو میفهمه...
ما هیچ وقت نمی تونیم
مصائب ائمه رو کامل درک کنیم
ولی
همون یه ذره ای که سرمون میاد
کافیه تا جگرمون رو آتیش بزنه....
ما را در سایت تو همان گرد چادر زهرا س بودی که بر زندگی ام پاشید.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 143