بی بی جان
بد جور دلم هوایتان را کرده است...
هوای روضه ی اسیری....
هوای چشمان پر عزت مثله حضرت بابایتان...
بی بی جان
سرم را روی پاهایتان میگیرید؟؟؟
دختر علی
یتیم نوازی میکنید؟؟؟؟
بدجور هوای گریه دارم...
توبه کرده ام عقیله ی بنی هاشم
توبه ی نصوح...
ما را در سایت تو همان گرد چادر زهرا س بودی که بر زندگی ام پاشید.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 141